Bedrock – Beta – 1.16.210.57 – Miedź i piorunochron

Bedrock – Beta – 1.16.210.57 – Miedź i piorunochron

W tym tygodniu beta mamy więcej funkcji Caves & Cliffs, które są dostępne po włączeniu przełącznika „Funkcje eksperymentalne” na twoich świecie.

Miedź

  • Dodano rudę miedzi do generatora świata
  • Dodano sztabki miedzi, które można uzyskać przez przetapianie rudy miedzi w piecu
  • Dodano bloki miedzi
  • Bloki miedzi można wytworzyć ze sztabek miedzi
  • Miedź, cięte miedziane bloki, cięte miedziane schody i cięte miedziane płyty istnieją w grze i można uzyskać do nich dostęp z ekwipunku w trybie kreatywnym
  • Cięte bloki miedziane można wykonać z bloków miedzi
  • Bloki miedzi, płyty i schody mogą teraz utleniać się w różnym stopniu
  • Bloki miedzi mają określone dźwięki podczas interakcji
  • Bloki miedzi, schody i płyty, które nie są w pełni utlenione, można woskować, używając na nich plastra miodu, stołu rzemieślniczego lub dozownika wypełnionego plastrami miodu
  • Utopce wyrzucają sztabki miedzi zamiast sztabek złota

Piorunochron

  • Dodano piorunochrony!
  • Piorunochrony można wytwarzać przy użyciu sztabek miedzi na stole rzemieślniczym
  • Piorunochron reaguje teraz z uderzeniami piorunów:
  • Wszystkie uderzenia pioruna, które zdarzają się w promieniu 64 bloków od piorunochronu, uderzą w piorunochron
  • Rzucenie trójzębem w piorunochron podczas burzy spowoduje uderzenie pioruna w piorunochron
  • Piorunochron trafiony piorunem wyemituje pełny sygnał redstone na 8 tików gry

Poprawki błędów

Dostępność

  • Klawiatura może teraz dostosowywać ustawienia suwaka, gdy kursor znajduje się poza ramką interfejsu użytkownika
  • Czytnik ekranu informuje teraz gracza o otwarciu menu „Ustawienia czatu”
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czytnik ekranu interfejsu użytkownika nie czytał uprawnień przełączających tytuły na ekranie uprawnień
  • Czytnik ekranu odczytuje teraz szepty i ogłoszenia

Wydajność i stabilność

  • Poprawiono płynność animacji przejścia interfejsu użytkownika (MCPE-41772)
  • Poprawiona wydajność przy korzystaniu z TemptGoal

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał interakcję z graczem po użyciu polecenia „/clone” na bloku z podwójną skrzynią (MCPE-109119)
  • Użycie polecenia „/clone” do sklonowania bloku tego samego typu nie jest już traktowane jako operacja zakończona niepowodzeniem (MCPE-83352)
  • Naprawiono otrzymywanie obrażeń od upadku podczas otwierania shulkerowych skrzyń (MCPE-105490)
  • Netherowa cegła daje teraz XP z przetopienia (MCPE-100030)
  • Wszystkie moby, które używają ataku wręcz, mają przywróconą zdolność trafiania w cele powyżej i poniżej nich
  • Cel nadal musi znajdować się w odległości ataku wręcz, aby zostać trafionym
  • Dotyczy to tylko wersji świata wyższych lub równych 1.16.210
  • Sproszkowany redstone jest teraz wyświetlany jako „Redstone Dust” zamiast „Redstone”

Graficzny i interfejs użytkownika

  • Receptury narzędzi i zbroi wyświetlają teraz tło wybranego przedmiotu po wybraniu go z listy receptur
  • Model szkieletowy bloku struktury w świecie nie będzie już renderowany w netherze i endzie (MCPE-75231)
  • Suwaki audio będą teraz zawsze podświetlane po najechaniu myszą
  • Pasek trwałości jest teraz widoczny podczas trzymania przedmiotów o zmniejszonej wytrzymałości w oknie (MCPE-105893)
  • Dodano bardziej przydatne komunikaty ustawień wideo dla śledzenia promieni na obsługiwanych i nieobsługiwanych platformach

Blok strukturalny

  • Bloki strukturalne nie zapisują już automatycznie danych, gdy pole tekstowe nazwy struktury jest odznaczone (MCPE-101055)
  • Dane z tablicy wyników bytu nie są już usuwane, jeśli obiekt jest teleportowany do niezaładowanego obszaru świata
  • Teleportowanie się z animacji konstrukcji w celu jej wyładowania nie powoduje już awarii gry

Polecenia, skrypty i dodatki

  • Podczas próby przeniesienia zablokowanego przedmiotu z i do kontenerów pojawia się teraz ostrzeżenie

Znane problemy

  • Tiki gry  nie wpływają na zmianę stanu bloków – ten problem oznacza, że ​​plony nie będą rosły bez mączki kostnej, trawa nie będzie się rozprzestrzeniać  itp.  – celem jest rozwiązanie tego problemu w następnej aktualizacji beta! (MCPE-116221).
  • Ładowanie struktury bloku zawierający skulkowy czujnik może spowodować, że gra ulegnie zawieszeniu (MCPE-115443).

Źródło: www.feedback.minecraft.net

Dodaj komentarz