Bedrock – Beta 1.16.210.59 – Świecące kałamarnice

Bedrock – Beta 1.16.210.59 – Świecące kałamarnice

W tym tygodniu dodano świecące kałamarnice, ramki do przedmiotów, oraz inne przedmioty z tym związane. Poprawiono również wydajność i stabilność.

Świecące kałamarnice

  • Kałamarnica świecąca nie odradza się jeszcze naturalnie na świecie, ale można ją odrodzić za pomocą jajka przyzywającego
  • Po zabiciu świecąca kałamarnica upuści woreczki ze świecącym atramentem

Świecąca ramka na przedmiot

  • Stwórz świecącą ramkę na przedmiot, łącząc worek ze świecącym atramentem z ramką na przedmiot na stole rzemieślniczym. Każdy przedmiot w świecącej oprawie jest doskonale oświetlony, nawet w nocy!

Inne zmiany

  • Gracze mogą teraz używać barwnika do pokolorowania tekstu znaków
  • Użyj woreczka ze świecącym atramentem na znakach, aby tekst świecił!
  • Użyj zwykłego worka z atramentem, aby usunąć efekt blasku

Ray tracing

  • Od wersji 1.16.200 ray tracing jest teraz dostępny na urządzeniach z systemem Windows 10 ze zgodnym sprzętem. Jeśli zarejestrowałeś się w wersji beta RTX, jesteś teraz zarejestrowany w standardowej wersji beta gry Minecraft i nadal będziesz otrzymywać najnowszą wersję beta, w tym funkcje ray tracing.

Poprawki błędów

Dostępność

  • Czytnik ekranu teraz poprawnie ogłasza nazwy opcji Zamiana przycisku A / B i Zamiana przycisku X / Y
  • Naprawiono problem polegający na tym, że czytnik ekranu sporadycznie nie podawał niektórych nazw przycisków

Wydajność i stabilność

  • Naprawiono szereg awarii, które mogły wystąpić podczas rozgrywki
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas opuszczania świata
  • Naprawiono awarię, która czasami występowała na dedykowanych serwerach wokół wiosek (BDS-10666)
  • Naprawiono awarię związaną z uszkodzonymi biomami podczas ładowania świata dla różnych światów Marketplace

Ogólne

  • Bloki poleceń nie cenzurują już liczb (MCPE-106296)
  • Naprawiono niemożność wznowienia wydobycia za pomocą sterowania dotykowego po przerwaniu (MCPE-115507)
  • Naprawiono problem polegający na tym, że stworzenie łóżka za pomocą książki z przepisami odblokowywało trofeum „Zmiana pościeli”
  • Wagoniki teraz poprawnie aktualizują swoje efekty (dźwięk zapętlenia, współrzędne gracza), gdy wagonik nie jest renderowany dla jeźdźca (MCPE-104044)
  • Naprawiono nawigację w Podglądzie skórki podczas korzystania z kontrolera
  • Naprawiono utknięcie strzał w powietrzu po trafieniu gracza z dużym opóźnieniem
  • Naprawiono nakładanie się zakładek szablonów w menu “Utwórz Nowy”
  • Naprawiono brakujący przycisk Niezgodność na ekranie Ekwipunku Rynku
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał wyświetlanie informacji o łatce w grze więcej niż raz
  • Naprawiono niektóre problemy z interfejsem związane z przewijaniem i czyszczeniem filtrów sklepu

Grafika

  • Mgła ponownie wyświetla się poprawnie w Netherze (MCPE-111680)

Przechowywanie w chmurze (Xbox)

  • Rozwiązano problem polegający na tym, że w niektórych przypadkach świat nie mógł być poprawnie zsynchronizowany z chmurą (tylko Xbox). Jeśli masz problemy z synchronizacją światów, spróbuj otworzyć świat na oryginalnej konsoli Xbox, zapisz/wyjdź, a następnie poczekaj kilka chwil, aż świat zostanie ponownie zsynchronizowany z chmurą

Poprawki i zmiany techniczne

  • Naprawiono problem z animacją struktur, gdy fragmenty były wyładowywane, a animacja nie była kontynuowana
  • Dołączane przedmioty utworzone w wersji 1.16.2 i wcześniejszych nie będą renderowane dla gracza w pierwszej osobie. Dołączane przedmioty utworzone po 1.16.2 będą renderowane dla gracza w pierwszej osobie, chyba że są zbroją
  • Niestandardowe bloki mogą teraz usuwać stan domyślny tylko po zniszczeniu, nawet z Silk Touch
  • Naprawiono walidację „render_offset” jako ciągu znaków w schemacie JSON elementu komponentu
  • Polecenie „/schedule” zostanie ponownie wykonane z jednostki, z której pochodzi, jeśli obszar został już załadowany

Serwer dedykowany Bedrock

  • Po stronie serwera dodano ochronę przed użyciem średników w parametrze nazwy serwera w pliku konfiguracyjnym „server.properties”. Jeśli symbol (e) średnika są używane przez użytkownika w parametrze nazwy serwera, wówczas wszelkie średniki zostaną usunięte, aby zapewnić prawidłowe interakcje klient-serwer. Dodatkowe komentarze są dodawane do „server.properties”, które nie pozwalają na użycie symboli średnika w parametrze nazwy serwera
  • Po stronie serwera dodano ochronę przed średnikami i symbolami niedozwolonymi w przypadku używania nazwy pliku w parametrze nazwy poziomu w pliku konfiguracyjnym „server.properties”. Jeśli średnik lub symbole niedozwolone w nazwie pliku są używane przez użytkownika w parametrze nazwy poziomu, symbole te zostaną usunięte, aby zapewnić prawidłowe interakcje klient-serwer i prawidłowe użycie parametru nazwy poziomu po stronie serwera. Dodatkowe komentarze są dodawane do „server.properties”, które nie zezwalają na użycie średników lub symboli niedozwolonych w przypadku używania nazwy pliku w parametrze nazwy poziomu
  • Po stronie klienta dodano dodatkową weryfikację i korektę danych pakietu Unconnected Pong, aby zapobiec nieprawidłowej analizie parametrów serwera i niemożności połączenia klienta z serwerem. Dodano testy jednostkowe do analizowania, dodatkowej weryfikacji i korekty danych pakietów Unconnected Pong (BDS-6825)

Źródło: www.feedback.minecraft.net

Dodaj komentarz