Bedrock – Beta 1.16.220.51 – Naprawiono błędy
12.03.2021

W wersji beta tego tygodnia naprawiono kilka ważnych błędów!
Poprawki błędów
- Odgłosy niszczenia/zbierania sypkiego śniegu za pomocą wiadra są teraz przypisane do odpowiednich kategorii dźwięków (MCPE-111739)
- Gracz nie emituje już stale cząstek, gdy płonie po wyjściu z sypkiego śniegu (MCPE-111679)
- Blok sypkiego śniegu nie jest już obecny w menu kreatywnym (MCPE-105407)
- Naprawiono utopca trzymającego trójzęba do tyłu podczas ataku (MCPE-118213)
- Włączono przycisk „Znajdź znajomych” na konsoli Xbox
Wydajność i stabilność
- Poprawione opóźnienie wejścia w systemie Windows 10, gdy włączony jest VSYNC (MCPE-98861)
Dostępność
- Naprawiono błąd, w wyniku którego czytnik ekranu interfejsu użytkownika nie odczytywał domyślnego fokusu kontrolera i stanu pola wyboru w wyskakującym okienku
Poprawki i zmiany techniczne
- Zmieniono nazwy wszystkich odniesień do bytu
- Zmieniono nazwę BlockPos na BlockLocation
- Dodano startSequence w GameTest, który pozwala na lepszą kontrolę nad zaawansowanymi sekwencjami testów
- Wywołania zwrotne sekwencji GameTest nie przyjmują już testu jako parametru, ponieważ początkowy obiekt testowy żyje teraz tak długo, jak cały test
- Zaktualizowano pakiety zachowań, aby wymagać jawnych zależności modułów podczas korzystania z innych modułów
- Identyfikatory w „render_controllers” będą teraz traktowane jako błędy treści, jeśli nie ma kontrolera renderowania pasującego do tej nazwy
- Jednostka json przed wersją 1.16.100 nie będzie już wyświetlała błędu treści dla wycofanego pola „minecraft: foot_size”
- Zmodyfikowany warunek w „animation_controllers.json”, aby umożliwić mobom wejście do „wield_third_person_raise” (MCPE-118213)
- Naprawiono problem polegający na tym, że wczytywanie do świata powodowało ciągłe błędy molang związane z „nieobsłużonym żądaniem nieznanej zmiennej”
Źródło: www.feedback.minecraft.net