Bedrock – Beta 1.16.220.51 – Naprawiono błędy

12.03.2021
minecraft bedrock beta 1.16.220.51 błędy

W wersji beta tego tygodnia naprawiono kilka ważnych błędów!

Poprawki błędów

  • Odgłosy niszczenia/zbierania sypkiego śniegu za pomocą wiadra są teraz przypisane do odpowiednich kategorii dźwięków (MCPE-111739)
  • Gracz nie emituje już stale cząstek, gdy płonie po wyjściu z sypkiego śniegu (MCPE-111679)
  • Blok sypkiego śniegu nie jest już obecny w menu kreatywnym (MCPE-105407)
  • Naprawiono utopca trzymającego trójzęba do tyłu podczas ataku (MCPE-118213)
  • Włączono przycisk „Znajdź znajomych” na konsoli Xbox

Wydajność i stabilność

  • Poprawione opóźnienie wejścia w systemie Windows 10, gdy włączony jest VSYNC (MCPE-98861)

Dostępność

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego czytnik ekranu interfejsu użytkownika nie odczytywał domyślnego fokusu kontrolera i stanu pola wyboru w wyskakującym okienku

Poprawki i zmiany techniczne

  • Zmieniono nazwy wszystkich odniesień do bytu
  • Zmieniono nazwę BlockPos na BlockLocation
  • Dodano startSequence w GameTest, który pozwala na lepszą kontrolę nad zaawansowanymi sekwencjami testów
  • Wywołania zwrotne sekwencji GameTest nie przyjmują już testu jako parametru, ponieważ początkowy obiekt testowy żyje teraz tak długo, jak cały test
  • Zaktualizowano pakiety zachowań, aby wymagać jawnych zależności modułów podczas korzystania z innych modułów
  • Identyfikatory w „render_controllers” będą teraz traktowane jako błędy treści, jeśli nie ma kontrolera renderowania pasującego do tej nazwy
  • Jednostka json przed wersją 1.16.100 nie będzie już wyświetlała błędu treści dla wycofanego pola „minecraft: foot_size”
  • Zmodyfikowany warunek w „animation_controllers.json”, aby umożliwić mobom wejście do „wield_third_person_raise” (MCPE-118213)
  • Naprawiono problem polegający na tym, że wczytywanie do świata powodowało ciągłe błędy molang związane z „nieobsłużonym żądaniem nieznanej zmiennej”

Źródło: www.feedback.minecraft.net