Bedrock – Beta 1.16.230.52 – Aksolotl i łupek

Bedrock – Beta 1.16.230.52 – Aksolotl i łupek

Wesołej środy, gracze beta! W tym tygodniu dodano uroczego(ale zabójczego!) Aksolotla, bloki łupku i naprawiono kilka błędów!

AKSOLOTL

  • Generacja – Aksolotle będą pojawiać się pod ziemią, w wodzie
  • Wabienie i hodowla – trzymanie wiadra tropikalnej ryby spowoduje, że pobliskie aksolotle podążą za graczem zarówno na lądzie, jak i na wodzie. Aksolotli nie można oswoić, ale można je hodować, karmiąc je wiadrami ryb tropikalnych
  • Atakowanie – Aksolotle zaatakują ryby, kałamarnice, utopców i strażników!
  • Kolory – aksolotle występują w różnych kolorach, wszystkie z równą szansą na pojawienie się z wyjątkiem niebieskiego. Niebieskie aksolotle mają niewielką szansę na pojawienie się jako mutacja podczas rozmnażania 2 aksolotli
  • Wysychanie – aksolotle mogą przetrwać na suchym lądzie przez kilka minut. Następnie zaczną wysychać i otrzymywać ciągłe obrażenia, aż do ponownego nawodnienia
  • Udawanie martwego – podczas otrzymywania obrażeń istnieje szansa, że ​​aksolotl będzie udawać martwego. Aksolotl zregeneruje zdrowie, a moby nie będą w stanie namierzyć aksolotla
  • Regeneracja w walce – kiedy gracz zabije moba, którego atakował aksolotl, zostanie nagrodzony efektem regeneracji, a jego zmęczenie wydobywaniem zostanie usunięte, jeśli go posiada
  • Wiaderkowanie – Aksolotle można podnosić za pomocą wiader, jak ryby

ŁUPEK

Dodano następujące bloki łupka:

  • Łupek
  • Brukowany łupek
  • Brukowana płyta łupkowa
  • Brukowane schody łupkowe
  • Brukowana ściana łupkowa
  • Polerowany łupek
  • Polerowana płyta łupkowa
  • Polerowane schody łupkowe
  • Polerowana ściana łupkowa
  • Kafelki łupkowe
  • Kafelkowa płyta łupkowa
  • Kafelkowe schody łupkowe
  • Kafelkowa ściana łupkowa
  • Cegły łupkowe
  • Ceglana płyta łupkowa
  • Ceglane schody łupkowe
  • Ceglana ściana łupkowa
  • Łupkowa ruda lazurytu
  • Łupkowa ruda żelaza
  • Łupkowa ruda złota
  • Łupkowa ruda redstone’a
  • Łupkowa ruda diamentu
  • Łupkowa ruda węgla
  • Łupkowa ruda szmaragdu
  • Łupkowa ruda miedzi
  • Pęknięte kafelki łupkowe
  • Pęknięte cegły łupkowe
  • Rzeźbiony łupek

Generacja

  • Łupek jest generowany poniżej y = 16
  • Ruda jest generowana normalnie. Gdy ruda jest generowana tam, gdzie został wygenerowany łupek, zamiast zwykłej rudy powstaje ruda łupka

Znane problemy:

  • Aksolotle nie odradzają się naturalnie na świecie
  • Przewody przymocowane do aksolotli unoszą się zbyt wysoko nad ich głowami

USUNIĘTE BŁĘDY

Ogólne

  • Poprawiona widoczność pod wodą we wszystkich rodzajach wód, w szczególności w jaskiniach wypełnionych wodą
  • Warianty bloków utlenionej miedzi można teraz woskować!
  • Poprawiono, które bloki można umieścić na spiczastym nacieku, aby pasowały do ​​wersji Java (MCPE-116098, MCPE-116056, MCPE-116050)
  • Spiczasty naciek teraz prawidłowo pęka po popchnięciu przez tłok (MCPE-116095)
  • Naciek i spiczasty naciek mają teraz prawidłowe dźwięki podczas chodzenia/skakania po nich (MCPE-119694)
  • Świecący porost należy teraz do kategorii natury w ekwipunku kreatywnym (MCPE-122600)
  • Piorunochrony teraz prawidłowo aktywują obserwatory po trafieniu piorunem
  • Wielki spadkoliść może być teraz podmokły
  • Wielki spadkoliść teraz działa prawidłowo po trafieniu pociskiem (MCPE-121666)
  • Mały spadkoliść można teraz umieszczać na ziemi, polach uprawnych, trawie, bloku mchu i bielicy, o ile jej łodyga znajduje się pod wodą
  • Blok mchu blokuje teraz wodę (MCPE-121796)
  • Drabinę, winorośl, wijącą się winorośl, płaczącą winorośl, słodki krzew jagodowy, spaczony korzeń i ogień można teraz umieszczać na blokach mchu (MCPE-121828)
  • Pylikwiat prawidłowo spada po zniszczeniu nożycami (MCPE-122054)
  • Moby mogą teraz znajdować drogę przez bloki mchu (MCPE-121967)
  • Bujne jaskinie mogą teraz zawierać klasyczne pnącza dżunglowe
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego czytnik ekranu nie czytał przycisku ostrości na niektórych ekranach
  • Naprawiono błąd, który powodował, że angielski czytnik ekranu wymawiał „A button” jako „a button”, teraz zamiast tego wymawiał „button A”
  • Trójząb w rękach graczy i mobów jest teraz prawidłowo ustawiony we wszystkich trybach perspektywy (MCPE-116681)
  • Animacja podnoszenia trójzębu zmodyfikowana z myślą o pierwszej osobie, aby bardziej odpowiadała poprzedniej wersji
  • Wiadra na wodę mogą być teraz używane do podnoszenia ryb (MCPE-94520)

Moby

  • Króliki mogą teraz napadać na uprawy marchwi (MCPE-113321)
  • Zwierząt nie można już karmić w nieskończoność, dopóki nie zostaną rozmnożone (MCPE-19309)

Inne znane problemy w tej wersji beta

  • Umieszczenie świecących porostów ze wszystkich stron pojedynczego bloku może spowodować awarię (MCPE-122599)

Źródło: www.feedback.minecraft.net

Dodaj komentarz