Bedrock – Beta 1.16.230.54 – Usprawnienia i poprawki

Bedrock – Beta 1.16.230.54 – Usprawnienia i poprawki

Czas na kolejną aktualizację beta z kilkoma usprawnieniami i poprawkami! Jak zawsze, będziesz musiał włączyć funkcje eksperymentalne „Caves and Cliffs”.

Aksolotl

  • Smycze teraz prawidłowo łączą się z Aksolotlem

Ekwipunek trybu kreatywnego

  • W ekwipunku kreatywnym nie ma już żadnych nieznanych pozycji (MCPE-119503)
  • Brukowany łupek jest teraz obok bruku w ekwipunku trybu kreatywnego. Polerowany  łupek znajduje się obok Łupku

Łupek

  • Cegły łupkowe mają teraz poprawny czas niszczenia

Naciek

  • Woda i lawa kapią teraz częściej ze spiczastego nacieku
  • Naprawiono mapowanie tekstury spiczastego nacieku

Jasnorost

  • Jasnorosty mogą teraz pojawiać się na ścianach podziemnych jezior wody
  • Gra nie zawiesza się już podczas umieszczania jasnorostu ze wszystkich stron pojedynczego bloku

Świecąca kałamarnica

  • Smycze są teraz prawidłowo podłączane do świecącej kałamarnicy (i kałamarnicy)

Bujne jaskinie

  • Wiszące korzenie wypadają teraz prawidłowo po zniszczeniu zaklętym narzędziem z Jedwabnym dotykiem
  • Mech może teraz również rozprzestrzeniać się pionowo podczas nawożenia mączką kostną (MCPE-121672)
  • Spadkoliście teraz całkowicie się niszczą, gdy część liścia jest złamana (MCPE-121804)
  • Zerwanie łodygi spadkoliścia powoduje teraz upuszczenie przedmiotu spadkoliść pasującego do edycji Java (MCPE-122447)
  • Nawożenie bloku mchu mączką kostną może teraz również spowodować wzrost roślinności na istniejących blokach mchu
  • Małe spadkoliście można teraz kompostować, podobnie jak duże (MCPE-122610)
  • Bloki mchu nawożone mączką kostną nie generują już paproci (MCPE-122800)
  • Azalia i kwitnąca azalia może być teraz wyhodowana w drzewo azalii po nawiezieniu mączką kostną

Sypki śnieg

  • Skórzana zbroja dla konia zapobiega zamarzaniu koni w sypkim śniegu
  • Moby, które lubią ciepło (Płomyki, Kostki magmy i Magmołazy), otrzymują zwiększone obrażenia od zamrożenia
  • Niedźwiedzie polarne, tułacze i śnieżne golemy nie otrzymują już obrażeń od zamrażania
  • Czas pełnego zamrożenia wynosi teraz 7 sekund zamiast 15
  • Zamrożone istoty otrzymują teraz obrażenia co 2 sekundy zamiast co 3 sekundy
  • Zwiększyła się prędkość, z jaką istoty mogą poruszać się pionowo w sypkim śniegu
  • W sypkim śniegu wydobycie trwa nieco dłużej
  • Istoty noszące skórzane buty spadające z wysokości >2,5 bloku zamiast lądować na sypkim śniegu, zapadają się w nim
  • Płonące istoty, które wchodzą w sypki śnieg, oprócz gaszenia ognia topią teraz blok sypkiego śniegu
  • Byty, które są całkowicie zamrożone, teraz się trzęsą
  • Zastosowano efekt mgły podczas stania bardzo blisko bloku sypkiego śniegu

Magmołazy

  • Magmołazy poprawnie się trzęsą, gdy znów wyjdą z lawy (MCPE-69511)

Inne eksperymentalne poprawki i zmiany

  • Nacieki rzadko są teraz generowane w jaskiniach poniżej y59
  • Ukorzeniona ziemia, mały spadkoliść, blok mchu i spiczasty naciek można teraz uzyskać od Wędrownego Kupca
  • Świecące jagody można znaleźć w wagonach ze skrzynią w kopalniach
  • Blok mchu można znaleźć w skrzyniach wraków
  • Kamieniarze handlują teraz blokami Nacieków
  • Bloki naciekowe można wykonać ze spiczastego nacieku
  • Aksolotl i Świecąca kałamarnica pojawiają się teraz w wodzie w biomach nieoceanicznych poniżej y=30

Ogólne poprawki błędów i ulepszenia

  • Naprawiono błąd, w którym jeśli ustawienie podskakiwania widoku było wyłączone, ręka gracza nadal podskakiwała (MCPE-79380)
  • Osadnicy zombie odpowiednio się trzęsą, gdy są leczeni
  • Naprawiono pojawianie się graczy w niebezpiecznych lokalizacjach podczas pierwszego wejścia do losowego świata (MCPE-42310)

Bloki struktur

  • Blok struktury ma teraz opcje animacji umieszczania podobne do polecenia „/ structure”

Polecenia

  • Naprawiono komunikat wyjściowy dotyczący niepoprawnego komunikatu „/stopsound” (MCPE-116772)

Grafika

  • Aura naładowanego creepera jest teraz renderowana poprawnie w większości przypadków (MCPE-65798)
  • Naprawiono błąd renderowania obrazów
  • Podczas włączania/wyłączania ray tracingu określone tekstury zostaną przydzielone/cofnięte

Przedmioty

  • Przełączanie między niektórymi przedmiotami (łuk, trójząb, kusza, tarcza) w twojej ręce głównej nie będzie już pomijać animacji (MCPE-116680)

Podwodna rozgrywka

  • Poprawiono widoczność pod wodą
  • Kolor pod wodą został dostrojony, aby lepiej pasował do Java Edition z bogatszym niebieskim odcieniem

Interfejs użytkownika

  • Podczas próby umieszczenia bloków poniżej minimalnej wysokości budowania będzie teraz wyświetlany komunikat

Znane problemy w tej wersji beta

  • Część wiosek generuje się pod ziemią
  • Aksolotl nie odradza się naturalnie
  • Świecące kałamarnice nie odradzają się naturalnie

Źródło: www.feedback.minecraft.net

Dodaj komentarz